Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
E-commerce v praxi společnosti Pixmania

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Ždímalová, Eva

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zabývá e-commerce jako jedním ze způsobů působení na trhu. Objasňuje základní pojmy, které s touto oblastí souvisí, vývoj e-commerce v České republice i ve světě. Analyzuje výhody, nevýhody a problémy tohoto podnikání pro podnikatele i zákazníky, včetně predikce do budoucna. Nechybí zde praktická část, která ukazuje využití e-commerce v mezinárodní společnosti.

Popis

Klíčová slova

e-commerce, obchod, nový způsob podnikání, analýza e-commerce, business to business, e-commerce, business, new way of business, analysis of e-commerce, business to business

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By