Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza energetických toků elektromobilu

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorMašek, Zdeněk
dc.contributor.authorZimmer, Vojtěch
dc.date.accepted2024-02-09
dc.date.accessioned2024-03-12T05:12:00Z
dc.date.available2024-03-12T05:12:00Z
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2023-08-30
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je provést vybraná měření na elektromobilu s následnou analýzou energetických toků. V první části je uveden popis vozidla a přípravy válcového dynamometru na měření. Druhá část se zabývá již konkrétním měřením na jedoucím i stojícím vozidle. Zároveň je vytvořen i matematický model vozidla pro porovnání naměřených hodnot s teoreticky vypočtenými.cze
dc.description.abstract-translatedThe aim of the diploma thesis is to perform certain measurements on electronic vehicle with subsequent analysis of energy flows in the electronic vehicle. The first chapter contains description of the vehicle and description of the preparation of the roll brake for taking measurements. The second chapter deals with particular measurements on moving and stationary vehicle. The diploma thesis also contains mathematical model of vehicle to compare measured data with theoretical.eng
dc.description.defenceStudent Vojtěch Zimmer prezentoval svoji diplomovou práci. Zdeněk Mašek přečetl posudek svůj, tedy posudek vedoucího diplomové práce, dále i posudek oponeta Pavla Jandury. Student uspokojivě zodpověděl dotazy oponenta práce: Na str. 26 píšete k baterii MEB platformy "V případě poruchy VN baterie lze veškeré díly (článek, řídící jednotku, BMS modul) za dodržení daných bezpečnostních podmínek vyměnit ..."; Lze skutečně v autorizovaném servisu vyměnit jednotlivý článek v bateriovém modulu? Na grafu 8 na str. 96 je zobrazen trend nabíjecího výkonu vozu při nabíjení z 50kW stanice Siemens CPC 50. Zkuste vysvětlit proč zde došlo v cca 24 minutě, tj. při 32 % SoC k nestandardnímu poklesu nabíjecího výkonu na cca 30 kW? Při srovnání s vašimi daty ze stanice Nikola je vidět, že vůz jinak nemá problém akceptovat trvalý nabíjecí výkon cca 70 kW až do 80 % SoC. Dotazy od komise: Ladislav Mlynařík: dotaz na letní a zimní koefeicient Cx, test tachometru a energii pro vytápění vozidla.. Jaroslav Novák: dotaz na účinnost trakčního pohonu.cze
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format162 s.
dc.identifier.stag46642
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/82563
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectelektromobilycze
dc.subjectŠkoda Enyaqcze
dc.subjectWLTPcze
dc.subjectválcový dynamometrcze
dc.subjectspotřeba energiecze
dc.subjectnabíjenícze
dc.subjectelectric vehicleseng
dc.subjectŠkoda Enyaqeng
dc.subjectWLTPeng
dc.subjectroll brakeeng
dc.subjectconsumption energyeng
dc.subjectchargingeng
dc.thesis.degree-disciplineElektrická trakce a elektromobilitacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programDopravní technikacze
dc.titleAnalýza energetických toků elektromobilucze
dc.title.alternativeAnalysis of energy flows in battery electric vehicleeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
ZimmerV_AnalyzaEnergetickych_ZM_2023.pdf
Velikost:
11.62 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
MasekZ_AnalyzaEnergetickych_ZV_2024.pdf
Velikost:
145.93 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
JanduraP_AnalyzaEnergetickych_ZV_2024.pdf
Velikost:
136.52 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce