Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Reklama a podpora prodeje osobních automobilů

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Dvořák, Ludvík

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce je věnována reklamě a podpoře prodeje osobních automobilů. Pojednává o různých druzích podpory prodeje a aktivitách s ní spojených. Práce je zaměřena na řešení podpory prodeje jednoho konkrétního autobazaru. První část obsahuje úvod do dané problematiky. V druhé části je analýza reklamy a podpory prodeje autobazaru. Je zde zahrnuta situační analýza firmy a analýza všech marketingových nástrojů, které firma využívá. V třetí části je návrh nové struktury marketingových komunikačních nástrojů. Na základě analýzy je zde vypracován návrh nových nástrojů. Jedná se o vylepšení a doplnění stávajících nástrojů a o návrh zcela nových marketingových nástrojů. Poslední část diplomové práce obsahuje zhodnocení navržených změn. Jedná se především o zhodnocení z pohledu moderních trendů.

Popis

Klíčová slova

Marketingový mix, reklamy, SWOT analýza, podpora prodeje, komunikační nástroje, autobazary

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By