Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení společnosti Ewerel

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorVaculík, Josefcze
dc.contributor.authorNeoralová, Eva
dc.date.accepted2011cze
dc.date.accessioned2011-07-11T22:25:43Z
dc.date.available2011-07-11T22:25:43Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na využití marketingových nástrojů ve firmě Ewerel. Teoretická část definuje obecné pojmy spojené s marketingem. Praktická část charakterizuje firmu a popisuje její současný stav marketingového řízení. Na základě marketingového výzkumu jsou určeny návrhy nových marketingových prostředků.cze
dc.description.abstract-translatedThe work deals with a utilization of marketing tools in the Ewerel company. The theoretical part defines general terms about marketing. The practical part describes the company and its current situation of marketing management. A new concept of marketing tools was designed based on market research.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila s obsahem a cílem bakalářské práce. Práce je zaměřena na společnost Ewerel, na zvýšení obecného povědomí o této firmě a zefektivnění řídícího procesu. Studentka prezentovala výsledky svého výzkumu a odpověděla na otázky položené vedoucím práce: 1. Jsou Vám známé ohlasy na podporu prodeje účasti firmy na realizovaných veletržních akcích? 2. V práci je navržen katalog produktů, pro jaké marketingové činnosti bude firmou využit?cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format58 s.cze
dc.format.extent4998045 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD24520cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/39655
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingové řízenícze
dc.subjectEwerelcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing managementeng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectmarket researcheng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku - Manažerská etikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingové řízení společnosti Ewerelcze
dc.title.alternativeMarketing Management of Ewerel Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
NeoralovaE_MarketingoveRizeni_JV_2011.pdf
Velikost:
4.77 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
NEPŘÍSTUPNÝ SOUBOR
Načítá se...
Náhled
Název:
VACULIKJ_Marketingoverizeni_EN_2011.pdf
Velikost:
100.92 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format