Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení společnosti Ewerel

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Neoralová, Eva

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zaměřuje na využití marketingových nástrojů ve firmě Ewerel. Teoretická část definuje obecné pojmy spojené s marketingem. Praktická část charakterizuje firmu a popisuje její současný stav marketingového řízení. Na základě marketingového výzkumu jsou určeny návrhy nových marketingových prostředků.

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingové řízení, Ewerel, reklama, marketingový výzkum, marketing, marketing management, promotion, market research

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By