Publikace: Spokojenost studentů FCHT Univerzity Pardubice s podmínkami při studiu
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Halámková, Petra
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Na začátku se práce zabývá potřebou prosazení marketingového přístupu i do řízení škol a přínosy uplatnění marketingových principů v jejich fungování. Dále jsou definovány vstupy a výstupy vzdělávacího programu a podrobněji podmínky a doprovodné služby poskytované studentům při studiu. Hlavní část práce se zabývá vymezením základních pojmů souvisejících s kvalitou služeb, jejími složkami a způsoby jejího měření. Je vysvětlen pojem spokojenost, metody měření spokojenosti a jiné přístupy k zjišťování úrovně kvality služeb.
Popis
Klíčová slova
student, zákazník, spokojenost, podmínky, kvalita, měření, služba, potřeba, požadavek, student, customer, satisfaction, condition, quality, measurement, service, need, requirement