Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Spolupráce subjektů hodnotového řetězce při vytváření hodnoty pro zákazníka

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Dortová, Lucie

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se věnuje problematice spolupráce a vztahů subjektů hodnotového řetězce při vytváření a dostávání hodnoty pro zákazníka. Především rozebírá, jak pečovat o vztahy v podniku, o vztahy se zákazníky, resp. o vztahy s obchodními partnery. Vymezuje hodnotu pro zákazníka a procesy dostávání, hodnocení a zdokonalování hodnoty pro zákazníka pomocí vzájemného propojení a spolupráce všech subjektů hodnotového řetězce. Praktická část se věnuje spolupráci subjektů hodnotvé sítě společnosti Explosia a.s.

Popis

Klíčová slova

vztahy, hodnoty, hodnotový management, hodnotové řetězce, hodnotové sítě, relationships, value, value management, value chain, value network

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By