Publikace: Spolupráce subjektů hodnotového řetězce při vytváření hodnoty pro zákazníka
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Dortová, Lucie
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se věnuje problematice spolupráce a vztahů subjektů hodnotového řetězce při vytváření a dostávání hodnoty pro zákazníka. Především rozebírá, jak pečovat o vztahy v podniku, o vztahy se zákazníky, resp. o vztahy s obchodními partnery. Vymezuje hodnotu pro zákazníka a procesy dostávání, hodnocení a zdokonalování hodnoty pro zákazníka pomocí vzájemného propojení a spolupráce všech subjektů hodnotového řetězce. Praktická část se věnuje spolupráci subjektů hodnotvé sítě společnosti Explosia a.s.
Popis
Klíčová slova
vztahy, hodnoty, hodnotový management, hodnotové řetězce, hodnotové sítě, relationships, value, value management, value chain, value network