Publikace: Different traffic submodels within scalable unitary hybrid simulator related to railway systems
Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprint| dc.contributor.author | Novotný, Radek | cze |
| dc.contributor.author | Kavička, Antonín | cze |
| dc.date.accessioned | 2019-05-22T08:51:42Z | |
| dc.date.available | 2019-05-22T08:51:42Z | |
| dc.date.issued | 2018 | eng |
| dc.description.abstract | The contribution deals with various approaches to modelling of railway traffic, which are part of a coherent methodology of building unitary hybrid simulation models. Those models apply different level of abstraction (granularity) to diverse parts of a simulating system. Special attention is paid to different traffic models, especially in macroscopic elements of hybrid model, i.e. in macro-segments encapsulate different infrastructure submodels. From the viewpoint of the macroscopic traffic submodels is pay attention mainly to selection of traffic models for macro-edges. | eng |
| dc.description.abstract-translated | Příspěvek se zabývá odlišnými přístupy k modelování železničního provozu, které jsou součástí ucelené metodiky budování unitárního hybridního modelu železniční dopravy, který aplikuje na odlišné části simulujícího systému různou míru abstrakce (granularitu). Zvláštní pozornost je věnována odlišným modelům provozu zejména v makroskopických součástech hybridního modelu tzv. makro-segmentech, které zapouzdřují různé submodely infrastruktury. Z pohledu makroskopických modelů provozu je kladen důraz především na jejich výběr a zhodnocení v případě makro-hran. | cze |
| dc.event | 30th European Modeling and Simulation Symposium, EMSS 2018 (17.09.2018 - 19.09.2018, Budapešť) | eng |
| dc.format | p. 137-142 | eng |
| dc.identifier.isbn | 978-88-85741-06-5 | eng |
| dc.identifier.obd | 39882187 | eng |
| dc.identifier.scopus | 2-s2.0-85056710680 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/72908 | |
| dc.language.iso | eng | eng |
| dc.peerreviewed | yes | eng |
| dc.project.ID | SGS_2018_022/Moderní metody modelování, síťových a databázových systémů a webových aplikací v praxi | eng |
| dc.publicationstatus | postprint | eng |
| dc.publisher | Dime University of Genoa | eng |
| dc.relation.ispartof | 30th European Modeling and Simulation Symposium, EMSS 2018 : proceedings | eng |
| dc.rights | pouze v rámci univerzity | eng |
| dc.subject | scalable simulation model | eng |
| dc.subject | hybrid model | eng |
| dc.subject | railway traffic | eng |
| dc.subject | transformations of traffic flows | eng |
| dc.subject | macroscopic traffic model | eng |
| dc.subject | škálovatelný simulační model | cze |
| dc.subject | hybridní model | cze |
| dc.subject | železniční provoz | cze |
| dc.subject | transformace dopravních proudů | cze |
| dc.subject | makroskopický model provozu | cze |
| dc.title | Different traffic submodels within scalable unitary hybrid simulator related to railway systems | eng |
| dc.title.alternative | Různé submodely provozu v rámci škálovatelného unitárního hybridního simulátoru železniční dopravy | cze |
| dc.type | ConferenceObject | eng |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 1 z 1
Načítá se...
- Název:
- 2018-Nov-Kav-EMSS-FullPaper-ENG-FINAL.pdf
- Velikost:
- 729.28 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format