Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Different traffic submodels within scalable unitary hybrid simulator related to railway systems

Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorNovotný, Radekcze
dc.contributor.authorKavička, Antoníncze
dc.date.accessioned2019-05-22T08:51:42Z
dc.date.available2019-05-22T08:51:42Z
dc.date.issued2018eng
dc.description.abstractThe contribution deals with various approaches to modelling of railway traffic, which are part of a coherent methodology of building unitary hybrid simulation models. Those models apply different level of abstraction (granularity) to diverse parts of a simulating system. Special attention is paid to different traffic models, especially in macroscopic elements of hybrid model, i.e. in macro-segments encapsulate different infrastructure submodels. From the viewpoint of the macroscopic traffic submodels is pay attention mainly to selection of traffic models for macro-edges.eng
dc.description.abstract-translatedPříspěvek se zabývá odlišnými přístupy k modelování železničního provozu, které jsou součástí ucelené metodiky budování unitárního hybridního modelu železniční dopravy, který aplikuje na odlišné části simulujícího systému různou míru abstrakce (granularitu). Zvláštní pozornost je věnována odlišným modelům provozu zejména v makroskopických součástech hybridního modelu tzv. makro-segmentech, které zapouzdřují různé submodely infrastruktury. Z pohledu makroskopických modelů provozu je kladen důraz především na jejich výběr a zhodnocení v případě makro-hran.cze
dc.event30th European Modeling and Simulation Symposium, EMSS 2018 (17.09.2018 - 19.09.2018, Budapešť)eng
dc.formatp. 137-142eng
dc.identifier.isbn978-88-85741-06-5eng
dc.identifier.obd39882187eng
dc.identifier.scopus2-s2.0-85056710680
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/72908
dc.language.isoengeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.project.IDSGS_2018_022/Moderní metody modelování, síťových a databázových systémů a webových aplikací v praxieng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.publisherDime University of Genoaeng
dc.relation.ispartof30th European Modeling and Simulation Symposium, EMSS 2018 : proceedingseng
dc.rightspouze v rámci univerzityeng
dc.subjectscalable simulation modeleng
dc.subjecthybrid modeleng
dc.subjectrailway trafficeng
dc.subjecttransformations of traffic flowseng
dc.subjectmacroscopic traffic modeleng
dc.subjectškálovatelný simulační modelcze
dc.subjecthybridní modelcze
dc.subjectželezniční provozcze
dc.subjecttransformace dopravních proudůcze
dc.subjectmakroskopický model provozucze
dc.titleDifferent traffic submodels within scalable unitary hybrid simulator related to railway systemseng
dc.title.alternativeRůzné submodely provozu v rámci škálovatelného unitárního hybridního simulátoru železniční dopravycze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
2018-Nov-Kav-EMSS-FullPaper-ENG-FINAL.pdf
Velikost:
729.28 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format