Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie expresní distribuční firmy při vstupu na nové trhy

Diplomová práce
dc.contributor.advisorJedenástíková, Ditacze
dc.contributor.authorDvořáček, Lukáš
dc.contributor.refereecze
dc.date.accepted2000cze
dc.date.accessioned2007-09-30T13:12:42Z
dc.date.available2007-09-30T13:12:42Z
dc.date.issued2000
dc.description.abstractAutor v práci popisuje založení pobočky expresní distribuční společnosti v regionu a navrhuje její marketingové strategie.cze
dc.description.abstract-translatedcze
dc.description.departmentcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format83 s.cze
dc.format.extentcze
dc.format.mimetypecze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD10210cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/24247
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightscze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectfirmycze
dc.subjectmarketingové strategiecze
dc.subjectkurýrní službycze
dc.subjectanalýza trhucze
dc.thesis.degree-disciplinedopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorcze
dc.thesis.degree-namecze
dc.thesis.degree-programcze
dc.titleMarketingová strategie expresní distribuční firmy při vstupu na nové trhycze
dc.title.alternativeThe Proposal of an express delivery company's marketing strategy when opening positions on new marketscze
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory