Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Nejnovější trendy v digitálním marketingu

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Šťastná, Nikol

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem bakalářské práce je na základě provedené analýzy digitálního marketingu a forem propagace ve vybraném podniku sestavit jednotlivé doporučení a návrhy na zlepšení. Práce obsahuje dvě hlavní části. Teoretická část definuje marketing, marketingovou komunikaci, jednotlivé formy propagace, digitální marketing a jeho nástroje. Tato část práce shrnuje především jednotlivé nástroje a metody, které vybraný podnik využívá. Praktická část je zaměřena na analýzu nástrojů digitálního marketingu a formy propagace společnosti. Na závěr je sestavena SWOT analýza, z níž plynou přímé návrhy na zlepšení působení vybrané společnosti na trhu.

Popis

Klíčová slova

marketing, online marketing, nástroje digitálního marketingu, propagace, reklama, sociální sítě, komunikace, online, marketing, online marketing, digital marketing tools, promotion, advertising, social networks, communication, online

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By