Publikace: Nejnovější trendy v digitálním marketingu
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Šťastná, Nikol
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je na základě provedené analýzy digitálního marketingu a forem propagace ve vybraném podniku sestavit jednotlivé doporučení a návrhy na zlepšení. Práce obsahuje dvě hlavní části. Teoretická část definuje marketing, marketingovou komunikaci, jednotlivé formy propagace, digitální marketing a jeho nástroje. Tato část práce shrnuje především jednotlivé nástroje a metody, které vybraný podnik využívá. Praktická část je zaměřena na analýzu nástrojů digitálního marketingu a formy propagace společnosti. Na závěr je sestavena SWOT analýza, z níž plynou přímé návrhy na zlepšení působení vybrané společnosti na trhu.
Popis
Klíčová slova
marketing, online marketing, nástroje digitálního marketingu, propagace, reklama, sociální sítě, komunikace, online, marketing, online marketing, digital marketing tools, promotion, advertising, social networks, communication, online