Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing na internetu společnosti Market Express, s.r.o.

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Šimková, Martina

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se věnuje druhům internetové reklamy, a to jak placené, tak neplacené. Praktická část obsahuje základní plán pro založení reklamní kampaně typu Pay-Per-Click na největším světovém vyhledávači Google. Součástí práce je i zhodnocení webových stránek firmy, pro kterou byla tato práce zpracovávána.

Popis

Klíčová slova

internetová reklama, webové stránky, direct marketing, elektronické obchodování, Internet advertisement, web pages, e-business

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By