Publikace: Learning English in Pre-school age - Parents' Beliefs
Bakalářská práceopen access| dc.contributor.advisor | Černá, Monika | cze |
| dc.contributor.author | Teplá, Lucie | |
| dc.contributor.referee | Reimannová, Irena | cze |
| dc.date.accepted | 2013 | cze |
| dc.date.accessioned | 2013-09-03T19:42:04Z | |
| dc.date.available | 2013-09-03T19:42:04Z | |
| dc.date.issued | 2013 | |
| dc.description.abstract | The main topic of the bachelor thesis is parents' beliefs about early English language learning. The theoretical part starts with a look into the origin and development of the pre-school institutions in the Czech Republic. Then the focus is on a Framework Education Programme for Pre-primary Education and its conception and contribution to the English pre-school classes. An emphasis is placed on overall description of psychological development of the pre-school age child and also mainly on the first and the second language acquisition. At the end of this paper benefits and possible risks of early language learning are described as well as introduction into the belief system. The practical part is dedicated to the research that was conducted in order to discover parents' reasons for early language learning. | eng |
| dc.description.abstract-translated | Hlavním tématem této bakalářské práce jsou názory rodičů na ranou výuku anglického jazyka. Teoretická část začíná nahlédnutím do původu a vývoje předškolních zařízení v České republice. Poté se práce zaměřuje na definování Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a jeho přínos do výuky anglického jazyka. Důraz je kladen na celkový vývoj dítěte předškolního věku a hlavně také na osvojování mateřského a cizího jazyka. Ke konci této práce jsou popsány nejen klady a zápory rané výuky, ale je zde možno také nalézt úvod do systému názorů. Praktická část je věnována výzkumu, který byl proveden ke zjištění důvodů rodičů pro raný začátek cizojazyčné výuky svých dětí. | cze |
| dc.description.department | Katedra anglistiky a amerikanistiky | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 64 s. | cze |
| dc.format.extent | 1801194 bytes | cze |
| dc.format.mimetype | application/pdf | cze |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (studovna) | cze |
| dc.identifier.signature | D28971 | cze |
| dc.identifier.stag | 19273 | cze |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/53008 | |
| dc.language.iso | eng | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Bez omezení | cze |
| dc.subject | předškolní žáci | cze |
| dc.subject | rámcový vzdělávací program | cze |
| dc.subject | osvojování si druhého jazyka | cze |
| dc.subject | názory rodičů | cze |
| dc.subject | pre-school learners | eng |
| dc.subject | framework education programme | eng |
| dc.subject | second language acquisition | eng |
| dc.subject | parents' beliefs | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Anglický jazyk - specializace v pedagogice | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická | cze |
| dc.thesis.degree-name | Bc. | cze |
| dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
| dc.title | Learning English in Pre-school age - Parents' Beliefs | eng |
| dc.title.alternative | Názory rodičů na výuku anglického jazyka u dětí v předškolním věku | eng |
| dc.type | bakalářská práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 3 z 3
Načítá se...
- Název:
- ČernáM_LearningEnglish_LT_2013.doc
- Velikost:
- 49 KB
- Formát:
- Microsoft Word
- Popis:
- posudek vedoucího
Načítá se...
- Název:
- ReimannovaI_LearningEnglish_LT_2013.doc
- Velikost:
- 65.5 KB
- Formát:
- Microsoft Word
- Popis:
- posudek oponenta
Načítá se...
- Název:
- TeplaL_LearningEnglish_MČ_2013.pdf
- Velikost:
- 1.72 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- bakalářská práce