Publikace: Návrh brand manuálu pro klenotnictví
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Palahina, Tetiana
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem brand manuálu pro fiktivní startup klenotnictví. Cílem bylo vytvořit jednotnou a konzistentní vizuální identitu, která efektivně komunikuje hodnoty a filozofii značky. Práce se zaměřuje na faktory ovlivňující vizuální branding, jako jsou logo, barvy, typografie a fotografie, a zahrnuje analýzu konkurenčního prostředí. Výsledkem je návrh brand manuálu a materiálů pro komunikační kanály, který podporuje konzistentní vizuální komunikaci a strategii zaměřenou na zvýšení rozpoznatelnosti a loajality zákazníků.
Popis
Klíčová slova
brand manuál, firemní vizuální identita, faktory brand identity, klenotnictví, logo, grafické prvky, brand manual, corporate visual identity, brand identity factors, jewelry store, logo, graphic elements