Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh brand manuálu pro klenotnictví

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Palahina, Tetiana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá návrhem brand manuálu pro fiktivní startup klenotnictví. Cílem bylo vytvořit jednotnou a konzistentní vizuální identitu, která efektivně komunikuje hodnoty a filozofii značky. Práce se zaměřuje na faktory ovlivňující vizuální branding, jako jsou logo, barvy, typografie a fotografie, a zahrnuje analýzu konkurenčního prostředí. Výsledkem je návrh brand manuálu a materiálů pro komunikační kanály, který podporuje konzistentní vizuální komunikaci a strategii zaměřenou na zvýšení rozpoznatelnosti a loajality zákazníků.

Popis

Klíčová slova

brand manuál, firemní vizuální identita, faktory brand identity, klenotnictví, logo, grafické prvky, brand manual, corporate visual identity, brand identity factors, jewelry store, logo, graphic elements

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By