Publikace: Benchmarking vybraných cestovních kanceláří a agentur zážitkového
cestovního ruchu
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce se zaměřuje na benchmarking vybraných cestovních kanceláří a agentur zážitkového cestovního ruchu. Cílem práce je posoudit aktuální rozšířenost jednotlivých nabídek zážitkového cestovního ruchu vybraných cestovních kanceláří a agentur v České republice a jejich vzájemná komparace. Analýza bude zahrnovat i posouzení ekonomického aspektu fungování vybraných cestovních kanceláří a agentur. Na základě získaných poznatků bude vypracováno doporučení ke zlepšení ve zkoumaných oblastech. Poznatky z teoretické části budou aplikovány v části praktické.
Popis
Klíčová slova
finanční analýza, benchmarking, poměrové ukazatele, produkt, zážitkový cestovní ruch, cestovní kancelář, financial analysis, benchmarking, ratio indicators, product, adventure tourism, travel agency