Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová logistika a její uplatnění v podniku Česká osiva Chlumec, spol. s.r.o.

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Divišková, Martina

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá marketingovou logistikou v podniku Česká osiva Chlumec, spol. s.r.o.. Cílem práce je popis současného stavu marketingové logistiky v podniku s uvedenými návrhy na zlepšení a následné vyhodnocení. Teoretická část práce se zaměřuje na objasnění základních pojmů spojených s marketingovou logistikou. Praktická část vychází z finančních výkazů, zpráv a rozhovorů poskytnutých společností. Dále je zde uvedeno možné řešení v podobě investice do balicího zařízení včetně výpočtů o výhodnosti investice. V závěru práce je zpracována SWOT analýza podniku, která mimo jiné ukazuje v čem spočívá síla podniku. Jmenovitě například využití vlastní, rychlé, čisté a spolehlivé silniční dopravy.

Popis

Klíčová slova

marketingová logistika, řízení zásob, logistické náklady, logistický řetězec, ABC analýza, marketing logistics, inventory management, logistic´s costs, logistics chain, ABC analysis

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By