Publikace: Marketingová logistika a její uplatnění v podniku Česká osiva Chlumec, spol. s.r.o.
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Divišková, Martina
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou logistikou v podniku Česká osiva Chlumec, spol. s.r.o.. Cílem práce je popis současného stavu marketingové logistiky v podniku s uvedenými návrhy na zlepšení a následné vyhodnocení. Teoretická část práce se zaměřuje na objasnění základních pojmů spojených s marketingovou logistikou. Praktická část vychází z finančních výkazů, zpráv a rozhovorů poskytnutých společností. Dále je zde uvedeno možné řešení v podobě investice do balicího zařízení včetně výpočtů o výhodnosti investice. V závěru práce je zpracována SWOT analýza podniku, která mimo jiné ukazuje v čem spočívá síla podniku. Jmenovitě například využití vlastní, rychlé, čisté a spolehlivé silniční dopravy.
Popis
Klíčová slova
marketingová logistika, řízení zásob, logistické náklady, logistický řetězec, ABC analýza, marketing logistics, inventory management, logistic´s costs, logistics chain, ABC analysis