Publikace: Komunikační mix vybrané firmy
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Dvořáková, Anna
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix stavební společnosti. Jejím cílem je
zhodnotit současnou strategii a využití nástrojů komunikačního mixu společnosti TSM Design s.r.o. a na základě této analýzy zhodnotit a navrhnout možná doporučení pro zlepšení komunikačního mixu. V teoretické části vysvětlen marketingový mix, komunikační mix a jeho nástroje. Praktická část je založena na popisu současného komunikačního mixu TSM Design s.r.o. a následná analýza okolí podniku a zhodnocení. Závěrečná část obsahuje možné návrhy na zlepšení a doporučení jak současnou komunikační strategii zlepšit.
Popis
Klíčová slova
marketing, komunikační mix, marketingový mix, public relations, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, internetová komunikace, segmentace, marketing, communication mix, marketing mix, public relations, advertising, sales promotion, personal selling, internet communication, segmentation