Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikační mix vybrané firmy

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Dvořáková, Anna

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix stavební společnosti. Jejím cílem je zhodnotit současnou strategii a využití nástrojů komunikačního mixu společnosti TSM Design s.r.o. a na základě této analýzy zhodnotit a navrhnout možná doporučení pro zlepšení komunikačního mixu. V teoretické části vysvětlen marketingový mix, komunikační mix a jeho nástroje. Praktická část je založena na popisu současného komunikačního mixu TSM Design s.r.o. a následná analýza okolí podniku a zhodnocení. Závěrečná část obsahuje možné návrhy na zlepšení a doporučení jak současnou komunikační strategii zlepšit.

Popis

Klíčová slova

marketing, komunikační mix, marketingový mix, public relations, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, internetová komunikace, segmentace, marketing, communication mix, marketing mix, public relations, advertising, sales promotion, personal selling, internet communication, segmentation

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By