Publikace: Vliv kreativního prostředí na inovační aktivitu podniků ČR
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Hambálková, Lucie
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem této diplomové práce je charakterizovat nástroje a metody pro podporu kreativity v podnicích, shrnout determinanty a způsoby měření inovační aktivity, připravit a charakterizovat data za vybraná odvětví a zhodnotit vliv kreativního prostředí na inovační aktivitu podniků.
V první části práce jsou na základě literární rešerše vymezena teoretická východiska, která jsou potřebná pro zpracování analytické části práce. Druhá část práce vychází z analýzy dat o inovacích za vybraná odvětví. Na závěr je zpracována případová studie o inovačních aktivitách ve firmě AV R&D, s. r. o.
Popis
Klíčová slova
kreativita, kreativní metody, inovace, inovační proces, creativity, creative methods, innovation, innovative process