Publikace: Možnosti využití internetu v komunikačním mixu společnosti Profireal, a. s.
Bakalářská práceNačítá se...
Datum
Autoři
Malá, Lada
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem práce je kvalifikace komunikačního mixu společnosti Profireal, a. s. a návrhy na zkvalitnění využívání internetové reklamy v komunikačním mixu této společnosti, která zaujímá důležité místo mezi poskytovateli nebankovních půjček na finančním trhu. Teoretická část obsahuje popis jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, internetové reklamy a jejich propojení. Praktická část se zaměřuje na konkrétní analýzu komunikačního mixu společnosti Profireal, a. s. Zejména je věnována pozornost internetu a možnostem jeho využívání.
Popis
Klíčová slova
Marketing, Marketingový mix, komunikační mix, Reklama, podpora prodeje, Public relations, Internet, webové stránky