Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Možnosti využití internetu v komunikačním mixu společnosti Profireal, a. s.

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Malá, Lada

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem práce je kvalifikace komunikačního mixu společnosti Profireal, a. s. a návrhy na zkvalitnění využívání internetové reklamy v komunikačním mixu této společnosti, která zaujímá důležité místo mezi poskytovateli nebankovních půjček na finančním trhu. Teoretická část obsahuje popis jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, internetové reklamy a jejich propojení. Praktická část se zaměřuje na konkrétní analýzu komunikačního mixu společnosti Profireal, a. s. Zejména je věnována pozornost internetu a možnostem jeho využívání.

Popis

Klíčová slova

Marketing, Marketingový mix, komunikační mix, Reklama, podpora prodeje, Public relations, Internet, webové stránky

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By