Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Racionalizace jízdního řádu Praha - Písek - České Budějovice

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorVojtek, Martin
dc.contributor.authorBeran, Vojtěch
dc.date.accepted2024-06-04
dc.date.accessioned2024-07-08T13:52:01Z
dc.date.available2024-07-08T13:52:01Z
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-05-13
dc.description.abstractV současném jízdním řádu linky R26 se vyskytují značné nepravidelnosti u jednotlivých spojů. Zároveň mezi Pískem a Prahou jezdí pouze vybrané spoje v taktovém rastru 120 minut, případně 240 minut. Mezi Českými Budějovicemi a Pískem je taktový rastr 120 minut, avšak současný provozní koncept nabízí především o víkendu nižší počet spojů. Cílem této práce je navrhnout nový jízdní řád s celotýdenním taktovým rastrem 120 minut, bez navýšení potřebného počtu jednotek, který odstraní nepravidelnosti současného jízdního řádu. Nového jízdního řádu je v práci dosaženo analýzou předmětného území a infrastruktury a dále analýzou současného stavu, přípojných vlaků a alternativní dopravy. Na základě těchto analýz je následně sestaven nový jízdní řád.cze
dc.description.abstract-translatedIn the current schedule of the R26 line, there are significant irregularities in individual connections. At the same time, only selected connections run between Písek and Prague with clock grid of 120 minutes eventual 240 minutes. Between České Budějovice and Písek, the timetable with clock grid is 120 minutes, but the current operating concept offers a lower number of connections, especially on weekends. The aim of this work is to propose a new timetable with a weekly clock grid of 120 minutes, without increasing the necessary number of units, which will eliminate the irregularities of the current timetable. The new timetable is achieve in the work by analyzing the area in question and the infrastructure, as well as by analyzing the current state, connecting trains and alternative transport. Based on these analyses, a new timetable is subsequently drawn up.eng
dc.description.defenceStudent přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.cze
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format74 s.
dc.identifier.stag48616
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/83329
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectArrivacze
dc.subjectjízdní řádcze
dc.subjectMinisterstvo dopravycze
dc.subjectželeznicecze
dc.subjectR26cze
dc.subjectdopravní obslužnostcze
dc.subjectArrivaeng
dc.subjecttimetableeng
dc.subjectMinistry of transporteng
dc.subjectrailwayeng
dc.subjectR26eng
dc.subjecttraffic serviceeng
dc.thesis.degree-disciplineTechnologie a řízení dopravycze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programTechnologie a management v dopravěcze
dc.titleRacionalizace jízdního řádu Praha - Písek - České Budějovicecze
dc.title.alternativeRationalisation of the train timetable on the line Prague - Písek - České Budějoviceeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
BeranV_RacionalizaceJizdniho_MV_2024.pdf
Velikost:
5.86 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
VojtekM_RacionalizaceJizdniho_VB_2024.pdf
Velikost:
133.77 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KuglerJ_RacionalizaceJizdniho_VB_2024.pdf
Velikost:
1.24 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce