Publikace: Learning to teachinvestigating trainees' preconceptions
Článekopen accesspeer-reviewedpublished| dc.contributor.author | Píšová, Michaela | |
| dc.contributor.author | Černá, Monika | |
| dc.date.accessioned | 2009-03-12T16:07:47Z | |
| dc.date.available | 2009-03-12T16:07:47Z | |
| dc.date.issued | 2001 | |
| dc.description.abstract | V posledních desetiletích je v rámci hledání efektvních modelů přípravy učitelů stále větší pozornost věnována tzv. prekoncepcím, studentovu specifickému a individuálnímu pojetí výuky, které se utváří v průběhu jeho školní docházky. Toto pojetí pak funguje jako filtr, prostřednictvím kterého jsou interpretovány nové poznatky a zkušenosti získávané v průběhu učitelské přípravy. Stať uvádí výsledky šetření zaměřeného na identifikaci těchto prekoncepcí, které bylo provedeno jakou součást bakalařského studijního oboru učitelství anglického jazyka. | cze |
| dc.format | p. 111-124 | eng |
| dc.format.extent | 98814 bytes | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (studovna) | cze |
| dc.identifier.issn | 1211-6629 | |
| dc.identifier.signature | 47334 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/32561 | |
| dc.language.iso | eng | |
| dc.peerreviewed | yes | eng |
| dc.publicationstatus | published | eng |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.relation.ispartof | Scientific papers of the University of Pardubice. Series C, Institute of Languages and Humanities. 6 (2000) | eng |
| dc.rights | Bez omezení | cze |
| dc.subject | výuka jazyků | cze |
| dc.subject | příprava učitelů jazyků | cze |
| dc.subject | individuální přístupy | cze |
| dc.title | Learning to teachinvestigating trainees' preconceptions | eng |
| dc.type | Article | eng |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 1 z 1
Načítá se...
- Název:
- CL200.pdf
- Velikost:
- 96.5 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format