Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Learning to teachinvestigating trainees' preconceptions

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
dc.contributor.authorPíšová, Michaela
dc.contributor.authorČerná, Monika
dc.date.accessioned2009-03-12T16:07:47Z
dc.date.available2009-03-12T16:07:47Z
dc.date.issued2001
dc.description.abstractV posledních desetiletích je v rámci hledání efektvních modelů přípravy učitelů stále větší pozornost věnována tzv. prekoncepcím, studentovu specifickému a individuálnímu pojetí výuky, které se utváří v průběhu jeho školní docházky. Toto pojetí pak funguje jako filtr, prostřednictvím kterého jsou interpretovány nové poznatky a zkušenosti získávané v průběhu učitelské přípravy. Stať uvádí výsledky šetření zaměřeného na identifikaci těchto prekoncepcí, které bylo provedeno jakou součást bakalařského studijního oboru učitelství anglického jazyka.cze
dc.formatp. 111-124eng
dc.format.extent98814 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.issn1211-6629
dc.identifier.signature47334
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/32561
dc.language.isoeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspublishedeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.relation.ispartofScientific papers of the University of Pardubice. Series C, Institute of Languages and Humanities. 6 (2000)eng
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectvýuka jazykůcze
dc.subjectpříprava učitelů jazykůcze
dc.subjectindividuální přístupycze
dc.titleLearning to teachinvestigating trainees' preconceptionseng
dc.typeArticleeng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
CL200.pdf
Velikost:
96.5 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format