Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Learning to teachinvestigating trainees' preconceptions

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
Načítá se...
Náhled

Datum

2001

Autoři

Píšová, Michaela
Černá, Monika

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

V posledních desetiletích je v rámci hledání efektvních modelů přípravy učitelů stále větší pozornost věnována tzv. prekoncepcím, studentovu specifickému a individuálnímu pojetí výuky, které se utváří v průběhu jeho školní docházky. Toto pojetí pak funguje jako filtr, prostřednictvím kterého jsou interpretovány nové poznatky a zkušenosti získávané v průběhu učitelské přípravy. Stať uvádí výsledky šetření zaměřeného na identifikaci těchto prekoncepcí, které bylo provedeno jakou součást bakalařského studijního oboru učitelství anglického jazyka.

Popis

Klíčová slova

výuka jazyků, příprava učitelů jazyků, individuální přístupy

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By