Publikace: Learning to teachinvestigating trainees' preconceptions
Článekopen accesspeer-reviewedpublishedNačítá se...
Soubory
Datum
2001
Autoři
Píšová, Michaela
Černá, Monika
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
V posledních desetiletích je v rámci hledání efektvních modelů přípravy učitelů stále větší pozornost věnována tzv. prekoncepcím, studentovu specifickému a individuálnímu pojetí výuky, které se utváří v průběhu jeho školní docházky. Toto pojetí pak funguje jako filtr, prostřednictvím kterého jsou interpretovány nové poznatky a zkušenosti získávané v průběhu učitelské přípravy. Stať uvádí výsledky šetření zaměřeného na identifikaci těchto prekoncepcí, které bylo provedeno jakou součást bakalařského studijního oboru učitelství anglického jazyka.
Popis
Klíčová slova
výuka jazyků, příprava učitelů jazyků, individuální přístupy