Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza marketingového řízení společnosti Hilti

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Cermanová, Jana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Předmětem práce je problematika marketingového řízení a to zejména komunikačního mixu. Autorka vymezuuje základní marketingové pojmy a seznamuje s aktivitami firmy Hilti v rámci komunikačního mixu.

Popis

Klíčová slova

Marketing, Marketingové řízení, Marketingový mix, komunikační mix, podpora prodeje, Reklama

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By