Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Hodnocení reklamní činnosti Allied Domecq s.r.o.

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Pešanová, Petra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce pojednává o teorii reklamy z pohledu zadavatele reklamy a jako příklad aplikace v praxi je uvedena společnost Allied Domecq s.r.o., která se zabývá marketingem a prodejem kvalitních destilátů.

Popis

Klíčová slova

Reklama, Marketingová komunikace, účinnost, hodnocení

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By