Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Obchodní a marketingové činnosti v podniku

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKožená, Marcela
dc.contributor.authorKubištová, Tereza
dc.contributor.refereeRehn, Jiří
dc.date.accepted2018-06-05
dc.date.accessioned2018-06-14T06:12:30Z
dc.date.available2018-06-14T06:12:30Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-27
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá obchodními a marketingovými činnostmi v podniku. V první části jsou obsažena teoretická východiska pro zpracování praktické části. V praktické části je vymezena stručná charakteristika podniku a následně uvedení jejich obchodních a marketingových činností. Následuje vyhodnocení těchto činností podniku a její doporučení a návrhy vyplývající z vyhodnocení.cze
dc.description.abstract-translatedThis work deals with business and marketing activities in the company. The first part contains the theoretical starting points for the partical part. The partical part defines the company's characteristics and marketing and business activities. Then we evaluate activities in the company and recommend the proposals from the evaluation.eng
dc.description.defenceStudentka zpracovala diplomovou práci na téma Obchodní a marketingové činnosti v podniku. Cílem práce byla analýza obchodních a marketingových činností v podniku, návrhy na zefektivnění těchto činností. \par{Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce a oponenta:\par} \par{1) Ve své práci uvádíte, že pro společnost je velmi důležité získat a udržet si zákazníka. Má společnost eBrána zavedenou nějakou databázi stávajících zákazníků, např. ve formě CRM systému?\par} \par{2) Jaké další marketingové zdroje nebo jiné obchodní příležitosti byste doporučila firmě Roitechnik jako možnost pro získání nových zákazníků nebo podpory brandu?\par} \par{3) Jakým způsobem se v PPC systémech AdWorks a Sklik hodnotí kvalita reklam a jaký vliv má toto hodnocení na konečnou cenu za proklik?\par} \par{Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponenta i komise byly dostačující.\par}cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format60 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD37879
dc.identifier.stag33982
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/71009
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAdWordscze
dc.subjectkampaňcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingové činnosticze
dc.subjectobchodcze
dc.subjectobchodní činnosticze
dc.subjectoptimalizace pro vyhledávačecze
dc.subjectPPCcze
dc.subjectSEOcze
dc.subjectSklikcze
dc.subjectAdWordseng
dc.subjectcampaigneng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing activitieseng
dc.subjectbusinesseng
dc.subjectbusiness activitieseng
dc.subjectsearch engine optimizationeng
dc.subjectPPCeng
dc.subjectSEOeng
dc.subjectSklikeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleObchodní a marketingové činnosti v podnikucze
dc.title.alternativeBusiness and marketing activities in the companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KubistovaT_ObchodniMarketingove_MK_2018.pdf
Velikost:
1.49 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KozenaM_ObchodniMarketingove_TK_2018.pdf
Velikost:
205.99 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
RehnJ_ObchodniMarketingove_TK_2018.pdf
Velikost:
447.38 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce