Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
The inclusion of the teaching of pronunciation at lower secondary level in the Czech republic and Ukraine

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKeplová, Kateřina
dc.contributor.authorBulanova, Anastasiia
dc.contributor.refereeReimannová, Irena
dc.date.accepted2024-08-26
dc.date.accessioned2024-09-10T06:40:07Z
dc.date.available2024-09-10T06:40:07Z
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-10
dc.description.abstractThe bachelor thesis aims to compare English pronunciation teaching at the lower secondary level in the Czech Republic and Ukraine. The thesis is divided into a theoretical and practical part, with a focus on comparative analysis of curricular frameworks for lower secondary education in both countries. The practical part aims to investigate the general aims of primary education, foreign language objectives, and expected outcomes, with a specific emphasis on pronunciation teaching at the lower secondary level. The research seeks to identify commonalities and disparities within the curricular frameworks of the two countries, without seeking to establish a hierarchical determination of the "superior" educational system. The study employs a structured comparative research approach, utilizing content analysis to examine the general objectives and contents of lower secondary education, foreign language learning, pronunciation learning, and expected outcomes in the Czech Republic and Ukraine. The thesis aims to provide a comprehensive understanding of the educational systems in both countries and their approach to English pronunciation instruction, contributing valuable insights to the field of education.eng
dc.description.abstract-translatedBakalářská práce si klade za cíl porovnat výuku anglické výslovnosti na druhém stupni základní školy v České republice a na Ukrajině. Práce je rozdělena na teoretickou praktickou část se zaměřením na komparativní analýzu kurikulárních rámců pro nižší sekundární vzdělávání v obou zemích. Praktická část si klade za cíl prozkoumat obecné cíle primárního vzdělávání, cíle v oblasti cizích jazyků a očekávané výsledky, se zvláštním důrazem na výuku výslovnosti na úrovni nižšího sekundárního vzdělávání. Výzkum se snaží identifikovat společné rysy a disparity v rámci kurikulárních rámců obou zemí, aniž by se snažil vytvořit hierarchické určení "nadřazeného" vzdělávacího systému. Studie využívá strukturovaný komparativní výzkumný přístup, který využívá obsahovou analýzu ke zkoumání obecných cílů a obsahu nižšího sekundárního vzdělávání, výuky cizích jazyků, výuky výslovnosti a očekávaných výsledků v České republice a na Ukrajině. Práce si klade za cíl poskytnout komplexní porozumění vzdělávacím systémům v obou zemích a jejich přístupu k výuce anglické výslovnosti, což přispěje cennými poznatky do oblasti vzdělávání.cze
dc.description.defenceStudentka krátce představila cíle práce, strukturu, metodologii a výsledky komparativní studie. Dále diskutovala s komisí na odborné úrovni, zodpověděla dotazy hodnotitelů. Komise se přiklonila k hodnocení C.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format66 s.
dc.identifier.stag45577
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/84147
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsrovnávací pedagogikacze
dc.subjectČeská republikacze
dc.subjectUkrajinacze
dc.subjectkurikulum cizích jazykůcze
dc.subjectvýuka anglické výslovnosticze
dc.subjectnižší sekundární vzdělávánícze
dc.subjectcomparative pedagogyeng
dc.subjectCzech Republiceng
dc.subjectUkraineeng
dc.subjectforeign language curriculumeng
dc.subjectEnglish pronunciation instructioneng
dc.subjectlower secondary educationeng
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk pro vzdělávánícze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programAnglický jazykcze
dc.titleThe inclusion of the teaching of pronunciation at lower secondary level in the Czech republic and Ukraineeng
dc.title.alternativeZařazení výuky výslovnosti angličtiny na 2. stupni ZŠ v České Republice a na Ukrajiněcze
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
Bachelor_thesis.Bulanova.pdf
Velikost:
4.26 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KeplovaK_Pronunciation_teaching_in_CZ_and_Ukraine_Bulanova_vedouci.pdf
Velikost:
201.71 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
ReimannovaI_The_Inclusion_of_AB.pdf
Velikost:
127.57 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce