Publikace: The inclusion of the teaching of pronunciation at lower secondary level in the Czech republic and Ukraine
Bakalářská práceopen access| dc.contributor.advisor | Keplová, Kateřina | |
| dc.contributor.author | Bulanova, Anastasiia | |
| dc.contributor.referee | Reimannová, Irena | |
| dc.date.accepted | 2024-08-26 | |
| dc.date.accessioned | 2024-09-10T06:40:07Z | |
| dc.date.available | 2024-09-10T06:40:07Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.date.submitted | 2024-06-10 | |
| dc.description.abstract | The bachelor thesis aims to compare English pronunciation teaching at the lower secondary level in the Czech Republic and Ukraine. The thesis is divided into a theoretical and practical part, with a focus on comparative analysis of curricular frameworks for lower secondary education in both countries. The practical part aims to investigate the general aims of primary education, foreign language objectives, and expected outcomes, with a specific emphasis on pronunciation teaching at the lower secondary level. The research seeks to identify commonalities and disparities within the curricular frameworks of the two countries, without seeking to establish a hierarchical determination of the "superior" educational system. The study employs a structured comparative research approach, utilizing content analysis to examine the general objectives and contents of lower secondary education, foreign language learning, pronunciation learning, and expected outcomes in the Czech Republic and Ukraine. The thesis aims to provide a comprehensive understanding of the educational systems in both countries and their approach to English pronunciation instruction, contributing valuable insights to the field of education. | eng |
| dc.description.abstract-translated | Bakalářská práce si klade za cíl porovnat výuku anglické výslovnosti na druhém stupni základní školy v České republice a na Ukrajině. Práce je rozdělena na teoretickou praktickou část se zaměřením na komparativní analýzu kurikulárních rámců pro nižší sekundární vzdělávání v obou zemích. Praktická část si klade za cíl prozkoumat obecné cíle primárního vzdělávání, cíle v oblasti cizích jazyků a očekávané výsledky, se zvláštním důrazem na výuku výslovnosti na úrovni nižšího sekundárního vzdělávání. Výzkum se snaží identifikovat společné rysy a disparity v rámci kurikulárních rámců obou zemí, aniž by se snažil vytvořit hierarchické určení "nadřazeného" vzdělávacího systému. Studie využívá strukturovaný komparativní výzkumný přístup, který využívá obsahovou analýzu ke zkoumání obecných cílů a obsahu nižšího sekundárního vzdělávání, výuky cizích jazyků, výuky výslovnosti a očekávaných výsledků v České republice a na Ukrajině. Práce si klade za cíl poskytnout komplexní porozumění vzdělávacím systémům v obou zemích a jejich přístupu k výuce anglické výslovnosti, což přispěje cennými poznatky do oblasti vzdělávání. | cze |
| dc.description.defence | Studentka krátce představila cíle práce, strukturu, metodologii a výsledky komparativní studie. Dále diskutovala s komisí na odborné úrovni, zodpověděla dotazy hodnotitelů. Komise se přiklonila k hodnocení C. | cze |
| dc.description.department | Fakulta filozofická | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 66 s. | |
| dc.identifier.stag | 45577 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/84147 | |
| dc.language.iso | eng | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Bez omezení | |
| dc.subject | srovnávací pedagogika | cze |
| dc.subject | Česká republika | cze |
| dc.subject | Ukrajina | cze |
| dc.subject | kurikulum cizích jazyků | cze |
| dc.subject | výuka anglické výslovnosti | cze |
| dc.subject | nižší sekundární vzdělávání | cze |
| dc.subject | comparative pedagogy | eng |
| dc.subject | Czech Republic | eng |
| dc.subject | Ukraine | eng |
| dc.subject | foreign language curriculum | eng |
| dc.subject | English pronunciation instruction | eng |
| dc.subject | lower secondary education | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Anglický jazyk pro vzdělávání | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická | cze |
| dc.thesis.degree-name | Bc. | |
| dc.thesis.degree-program | Anglický jazyk | cze |
| dc.title | The inclusion of the teaching of pronunciation at lower secondary level in the Czech republic and Ukraine | eng |
| dc.title.alternative | Zařazení výuky výslovnosti angličtiny na 2. stupni ZŠ v České Republice a na Ukrajině | cze |
| dc.type | bakalářská práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 3 z 3
Načítá se...
- Název:
- Bachelor_thesis.Bulanova.pdf
- Velikost:
- 4.26 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Plný text práce
Načítá se...
- Název:
- KeplovaK_Pronunciation_teaching_in_CZ_and_Ukraine_Bulanova_vedouci.pdf
- Velikost:
- 201.71 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Posudek vedoucího práce
Načítá se...
- Název:
- ReimannovaI_The_Inclusion_of_AB.pdf
- Velikost:
- 127.57 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Posudek oponenta práce