Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing na zahraničním trhu společnosti DAKO-CZ, a.s.

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorVaculík, Josefcze
dc.contributor.authorKonečná, Petra
dc.date.accepted2009cze
dc.date.accessioned2009-07-03T08:21:15Z
dc.date.available2009-07-03T08:21:15Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractV úvodních částech bakalářské práce je popsána charakteristika marketingu na zahraničním trhu, tak jak je prezentována v odborné literatuře. Praktická část je věnována popisu marketingové činnosti společnosti DAKO-CZ, a.s.. A to od rozdělení teritorií, na kterých firma DAKO-CZ, a.s. již obchoduje, přes formy vstupu, až k mezinárodnímu marketingovému mixu této společnosti.cze
dc.description.abstract-translatedIn the introductory partsof the bachelor work, there is a characteristics of marketing on foreign market described as it is presented in specialized literature. A practikal part attends to the description of marketing activities of DAKO-CZ, a.s. company namely from division of the territories where DAKO-CZ, a.s. company already do business, through the ways of enter, to the international marketing mix of this company.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format52 s., 2 s. přílohcze
dc.format.extent1117233 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD19902cze
dc.identifier.signatureD19902
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/33600
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightspráce není přístupnácze
dc.subjectmezinárodní marketingcze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectdistribuční cestycze
dc.subjectinternational marketingeng
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectdistributing wayseng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku - Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketing na zahraničním trhu společnosti DAKO-CZ, a.s.cze
dc.title.alternativeMarketing of DAKO-CZ, a.s. company on foreign marketeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
Bakalářská práce Konečná.pdf
Velikost:
1.07 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format