Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing na zahraničním trhu společnosti DAKO-CZ, a.s.

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Konečná, Petra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

V úvodních částech bakalářské práce je popsána charakteristika marketingu na zahraničním trhu, tak jak je prezentována v odborné literatuře. Praktická část je věnována popisu marketingové činnosti společnosti DAKO-CZ, a.s.. A to od rozdělení teritorií, na kterých firma DAKO-CZ, a.s. již obchoduje, přes formy vstupu, až k mezinárodnímu marketingovému mixu této společnosti.

Popis

Klíčová slova

mezinárodní marketing, Marketingový mix, distribuční cesty, international marketing, Marketing mix, distributing ways

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By