Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Promotion ve finančních službách

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Hovorková, Markéta

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na propagaci a positioning společností poskytujících finanční služby. V první části práce jsou popsány teoretické pojmy z oblasti marketingu a služeb. V praktické části práce je charakterizována daná společnost a analyzována její pozice na trhu a využívané komunikační nástroje. Výsledky jsou shrnuty v doporučeních na změny v komunikační strategii.

Popis

Klíčová slova

marketing, propagace, komunikační nástroje, positioning, finanční služby, marketing, promotion, communication mix, positioning, financial services

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By