Publikace: Zástavba a úprava motoru 1.9 TDI 66 kW do vozidla Volkswagen Golf GTD I. generace pro účely amater rallye
Diplomová práceopen access| dc.contributor.advisor | Folvarčný, Jaromír | |
| dc.contributor.author | Pekárek, Jiří | |
| dc.date.accepted | 2010 | |
| dc.date.accessioned | 2010-07-03T13:27:16Z | |
| dc.date.available | 2010-07-03T13:27:16Z | |
| dc.date.issued | 2010 | |
| dc.description.abstract | Diplomová práce je věnována zástavbě a úpravě přeplňovaného, vznětového motoru s přímým vstřikováním do vozidla Golf I. generace. Úvodní část obsahuje teoretický základ problematiky přeplňování motoru. V dalších částech se nachází samotná zástavba motoru do vozidla Golf I. generace, měření výkonu, emisí a točivého momentu motoru a srovnání parametrů původního motoru s upraveným motorem. V závěrečné části jsou zmíněny další úpravy, které by bylo možné provést na již upraveném motoru. | cze |
| dc.description.abstract-translated | The Diploma Thesis is devoted to development and adjustment treatment boosting, diesel engine with direct injection into the vehicle first generation of Golf. Preamble includes a theoretical basis for the issue of boosting. In the next parts there is the development of the engine into the foregoing vehicle, measurement of power, emissions and engine torque and compare the parameters of the original engine with a modified engine. In the final part are mentioned further adjustments which could be made on an already modified engine. | eng |
| dc.description.defence | Diplomant ve své prezentaci velmi podrobně seznámil zkušební komisi s problematikou zástavby a úpravy motoru 1.9 TDI 66 kW do vozidla Volkswagen Golf GTD I. generace pro účely amater rallye. Prezentace byla provedena na vysoké úrovni a diplomant věcně a odpověděl na všechny položené otázky. | cze |
| dc.description.department | Katedra dopravních prostředků a diagnostiky | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 83 s. | cze |
| dc.format.extent | 3399362 bytes | cze |
| dc.format.mimetype | application/pdf | cze |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (sklad) | cze |
| dc.identifier.signature | D22583 | cze |
| dc.identifier.signature | D22583 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/36553 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Bez omezení | cze |
| dc.subject | přeplňování | cze |
| dc.subject | turbodmychadlo | cze |
| dc.subject | vstřikovací čerpadlo | cze |
| dc.subject | vstřikovací tryska | cze |
| dc.subject | mezichladič plnicího vzduchu | cze |
| dc.subject | recirkulace výfukových spalin | cze |
| dc.subject | boosting | eng |
| dc.subject | turbo blower | eng |
| dc.subject | injection pump | eng |
| dc.subject | fuel injection nozzle | eng |
| dc.subject | intercooler | eng |
| dc.subject | Exhaust Gas Recycling | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Dopravní prostředky-Silniční vozidla | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera | cze |
| dc.thesis.degree-name | Ing. | cze |
| dc.thesis.degree-program | Dopravní inženýrství a spoje | cze |
| dc.title | Zástavba a úprava motoru 1.9 TDI 66 kW do vozidla Volkswagen Golf GTD I. generace pro účely amater rallye | cze |
| dc.title.alternative | Development and 1.9 TDI-engine 66 kW adjustment to Volkswagen Golf GTD I.generation vehicle in order to amateur rallye | eng |
| dc.type | diplomová práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 3 z 3
Načítá se...
- Název:
- PekarekJ_Zastavba motoru_JF_2010.pdf
- Velikost:
- 3.24 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
Načítá se...
- Název:
- FolvarcnyJ_ Zastavba motoru_JP.pdf
- Velikost:
- 651.74 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
Načítá se...
- Název:
- KoletaM_Zastavba motoru_JP_2010.pdf
- Velikost:
- 334.55 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format