Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie města Holic

Bakalářská práce
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorValenta, Vladimír
dc.date.accepted2001
dc.date.accessioned2007-09-30T11:45:45Z
dc.date.available2007-09-30T11:45:45Z
dc.date.issued2001
dc.description.abstractAutor v práci nejprve charakterizuje obecné pojeí marketingu a zabývá se jeho základními pojmy. Dále popisuje marketingovou strategii, strategické plánování a SWOT analýzu. Zaměřuje se zejména na zvláštnosti marketingu města a pojednává o marketingovém prostředí města Holic v Čechách.cze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD11341
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/15255
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectMarketingová strategiecze
dc.subjectSWOTcze
dc.subjectHolicecze
dc.subjectměstocze
dc.thesis.degree-disciplineekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.titleMarketingová strategie města Holiccze
dc.title.alternativeMarketing strategy of the town Holicecze
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory