Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie města Holic

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Valenta, Vladimír

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Autor v práci nejprve charakterizuje obecné pojeí marketingu a zabývá se jeho základními pojmy. Dále popisuje marketingovou strategii, strategické plánování a SWOT analýzu. Zaměřuje se zejména na zvláštnosti marketingu města a pojednává o marketingovém prostředí města Holic v Čechách.

Popis

Klíčová slova

Marketing, Marketingová strategie, SWOT, Holice, město

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By