Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové nástroje a vývojové trendy v oblasti internetového marketingu

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorBílková, Renáta
dc.contributor.authorGablovič, Rastislav
dc.date.accepted2019-05-28
dc.date.accessioned2019-06-18T08:05:26Z
dc.date.available2019-06-18T08:05:26Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-23
dc.description.abstractPráce je zaměřena na internetové marketingové nástroje a jejich rozdělení. Zaměřuje se především na tři druhy, a to SEO, e-mail marketing a reklamu na sociálních sítích. Součástí práce je také pohled na aktuální vývoj jednotlivých internetových marketingových nástrojů a jejich trend pro nejbližší roky. Závěrečná část ukazuje využití jednotlivých internetových marketingových nástrojů při propagaci události fantasy festivalu.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis is focused on online marketing tools and their division. The main focus is on three types: SEO, e-mail marketing and advertising on social media. Part of the thesis also shows current development of individual online marketing tools and their trend for next years. Conclusion part shows using these online marketing tools as part of an advertising for a fantasy comic-con.eng
dc.description.defenceStudent představil komisi bakalářskou práci s názvem Marketingové nástroje a vývojové trendy v oblasti internetového marketingu. Cílem práce bylo sestavit přehled internetových marketingových nástrojů včetně jejich možností uplatnění ve vybraném tržním segmentu. Součástí práce je nastínění budoucích vývojových trendů v této oblasti. Student zodpověděl následující otázky: Uveďte, zda považujete v práci zpracované dotazníkové šetření za dostatečně reprezentativní. Zajímala se zkoumaná společnost o výsledky dotazníkového šetření a závěrečná doporučení? Kolik bylo fanoušků v této oblasti? Kde vidíte budoucnost internetového marketingu? Předpokládáte, že cílovou skupinou budou lidé do 30 let? Cíl práce byl splněn.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format51 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD39284
dc.identifier.stag36332
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/73244
dc.language.isoslo
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinternetové marketingové nástrojecze
dc.subjectSEOcze
dc.subjecte-mail marketingcze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectonline marketing toolseng
dc.subjectSEOeng
dc.subjecte-mail marketingeng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingové nástroje a vývojové trendy v oblasti internetového marketingucze
dc.title.alternativeMarketing tools and development trends in the field of online marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
Bakalarska_praca_-_Online_Marketing_-_Gablovic.pdf
Velikost:
2.51 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BILKOVAR_MarketingoveNastroje_RGablovic_2019.pdf
Velikost:
293.96 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce