Publikace: Hodnocení konkurenceschopnosti podniku MAFRA, a.s. se zaměřením na vybrané produkty
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
2011
Autoři
Přibylová, Pavlína
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se zabývá hodnocením konkurenceschopnosti podniku MAFRA, a. s. se zaměřením na vybrané produkty. Jsou zde vymezeny základní pojmy konkurenceschopnosti a metody pro její hodnocení. Dále je v práci charakterizována společnost MAFRA, a. s. Cílem práce je provést hodnocení konkurenceschopnosti produktů společnosti MAFRA, a.s. a na základě tohoto hodnocení doporučit návrhy na opatření. Hodnocení je provedeno metodou matice General Electric, benchmarking a dotazníkovým šetřením. Hodnoceny jsou deníky MF DNES a Lidové noviny.
Popis
Klíčová slova
konkurenceschopnost, konkurenční výhoda, hodnocení konkurenceschopnosti, matice General Electric, benchmarking, dotazníkový průzkum, MAFRA, MF DNES, Lidové noviny, Competitiveness, competitive advantage, competitive evaluating, matrix of General Electric, benchmarking, questionnaire research, MAFRA, MF DNES, Lidové noviny