Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Zavádění nových výrobků na trh společností eBRÁNA, s. r. o.

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Melagová, Iva

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce podrobně popisuje proces výzkumu, vývoje a vytváření produktu. První část se zabývá vysvětlením pojmů inovace, marketingový výzkum, jeho fázemi a základními metodami. Druhá část se soustřeďuje na společnost eBRÁNA, s. r. o., na internetových obchod obecně a na jeho vývojové fáze. V závěru je hodnoceno zavedení internetového obchodu a přínos pro společnost eBRÁNA.

Popis

Klíčová slova

nový výrobek, Marketingový výzkum, Inovace, životní cyklus výrobku, výrobkové inovace, výrobky, Marketing

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By