Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Podpora prodeje a její návaznosti na další části marketingové strategie podniku PARAMO a.s. Pardubice

Diplomová práce
dc.contributor.advisorKampf, Rudolfcze
dc.contributor.authorSvatoň, Tomáš
dc.contributor.refereecze
dc.date.accepted1996cze
dc.date.accessioned2007-09-30T11:58:42Z
dc.date.available2007-09-30T11:58:42Z
dc.date.issued1996
dc.description.abstractPráce pojednává o jednotném programu marketingové komunikace, který by měl podniku zajistit splnění jeho cílů.cze
dc.description.abstract-translatedcze
dc.description.departmentcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format86 s.cze
dc.format.extentcze
dc.format.mimetypecze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD7809cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/16837
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightscze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectParamo, a. s. Pardubicecze
dc.thesis.degree-disciplinedopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorcze
dc.thesis.degree-namecze
dc.thesis.degree-programcze
dc.titlePodpora prodeje a její návaznosti na další části marketingové strategie podniku PARAMO a.s. Pardubicecze
dc.title.alternativecze
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory