Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza marketingové strategie zavedení nového produktu v ETA, a. s.

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Josková, Iva

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem bakalářské práce bylo provést analýzu marketingové strategie zavedení nového produktu v akciové společnosti ETA. Teoretická část se zabývá významem marketingového mixu, vývojem nových produktů, inovací a zaváděním nových výrobků na trh, dále pak charakteristikou jednotlivých fází životního cyklu výrobku. Praktická část je věnována výrobnímu programu v ETA, a. s. a konkrétnímu inovačnímu procesu v oblasti zavádění nového výrobku na trh. Nakonec je zhodnocena úspěšnost nově zaváděných podlahových vysavačů a uvedeny způsoby podpory prodeje a přednosti podlahových vysavačů ETA 454 TRINO.

Popis

Klíčová slova

výrobkové inovace, výrobky, Marketingová strategie, Marketingový mix, marketingová analýza, propagace

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By