Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Stylistic features of the English language in advertising

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Zenklová, Petra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem diplomové práce je zkoumat rozsah pravidel a zvyklostí anglického jazyka v tištěné reklamě. Na začátku je učiněn pokus o vysvětlení většiny lingvistických pojmů. Dalším cílem je ukázat praktické použití těchto pojmů a jejich funkce v reklamě anglického jazyka. Práce se zabývá formami jazyka, z nichž některé jsou běžně a některé zřídka užívané, stejně tak jako četností a porozuměním reklamních sloganů. Práce se zaměřuje na lexikální a sémantickou strukturu jazyka, a zvláště pak na figurativní jazyk. Práce je podložena mnoha konkrétními příklady tištěných reklam, což poskytuje zpětnou vazbu teoretické části.

Popis

358,96 kB

Klíčová slova

Reklama, lingvistika, sémantika, lexikologie, jazykové názvosloví

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By