Publikace: Stylistic features of the English language in advertising
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Zenklová, Petra
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem diplomové práce je zkoumat rozsah pravidel a zvyklostí anglického jazyka v tištěné reklamě. Na začátku je učiněn pokus o vysvětlení většiny lingvistických pojmů. Dalším cílem je ukázat praktické použití těchto pojmů a jejich funkce v reklamě anglického jazyka. Práce se zabývá formami jazyka, z nichž některé jsou běžně a některé zřídka užívané, stejně tak jako četností a porozuměním reklamních sloganů. Práce se zaměřuje na lexikální a sémantickou strukturu jazyka, a zvláště pak na figurativní jazyk. Práce je podložena mnoha konkrétními příklady tištěných reklam, což poskytuje zpětnou vazbu teoretické části.
Popis
358,96 kB
Klíčová slova
Reklama, lingvistika, sémantika, lexikologie, jazykové názvosloví