Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Efektivnost služeb společnosti Mediatel

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kozlová, Eva

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem bakalářské práce je zhodnotit postavení společnosti Mediatel, s. r. o. v nákupním rozhodovacím procesu domácností ve srovnání s alternativními konkurenčními informačními zdroji. Práce definuje hlavní faktory úspěšné inzerce ve Zlatých stránkách a popisuje vliv informační a grafické skladby inzerce na konečný výběr uživatele.

Popis

Klíčová slova

spotřebitelé, spotřebitelské chování, rozhodovací procesy, komunikační mix, Reklama, Konkurence, inzerce, Marketing

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By