Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový mix společnosti Lion Teleperformance Česká republika

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Holubová, Pavla

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce je věnována marketingovému mixu zejména marketingovému mixu služeb. Práce se zabývá popisem marketingu, jednotlivých složek marketingového mixu a situační analýzou. Práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Lion Teleperformance Česká republika, situační analýzu a návrh řešení a zlepšení pro společnost.

Popis

Klíčová slova

Marketing mix, services, Situation analysis, Marketing, Marketingový mix, služby, Situační analýza

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By