Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
A linear Kalman filtering scheme for estimation of secondary vertical suspension of railway vehicles

Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpublished version
dc.contributor.authorOnat, Altancze
dc.contributor.authorKilinc, Onurcze
dc.contributor.authorLata, Michaelcze
dc.date.accessioned2017-05-11T10:37:45Z
dc.date.available2017-05-11T10:37:45Z
dc.date.issued2016eng
dc.description.abstractModel based filtering is fast becoming a key instrument for maintenance and conditio monitoring of railway vehicles. This study presents the use of linear Kalman filtering scheme t identify vertical secondary suspension of a railway vehicle by using the vertical vibrations of vehicle due to vertical track irregularities. As well as the use of linear Kalman filtering scheme, weighted least squares estimation is used to identify vertical secondary spring coefficient as parameter by using residuals of the filter. In this investigation, a 7 degree of freedom dynami model of ERRI B176 benchmark vehicle is considered. Unlike previous studies, to the authors knowledge, this research provides the simplest estimation scheme for identification of secondar vertical spring parameter and can be used to achieve a cost-effective condition based maintenanc for railway vehicles.eng
dc.description.abstract-translatedFiltrování založené na modelu se stává klíčovým nástrojem pro údržbu a sledování kolejových vozidel. Tato studie představuje použití lineární Kalmanovy filtrace k identifikaci vertikální sekundární tuhosti železničních vozidel, kdy vertikální vibrace vozidla vznikají od vertikální nerovnosti trati. Uvažujeme dynamický model referenčního vozidla podle ERRI B176 se 7 stupni volnosti. Na rozdíl od jiných studií, tento výzkum poskytuje nejjednodušší odhad pro identifikaci vertikálních parametrů sekundárních pružin a může být použit k dosažení nákladové efektivity údržby kolejových vozidel.cze
dc.event21st International Conference on Vibroengineering (31.08.2016 - 01.09.2016)eng
dc.formatp. 124-128eng
dc.identifier.issn2345-0533eng
dc.identifier.obd39877392eng
dc.identifier.scopus2-s2.0-84992707518
dc.identifier.scopus2-s2.0-84992707518
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/67151
dc.language.isoengeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspublished versioneng
dc.publisherJVE Internationaleng
dc.relation.ispartofVibroengineering Procediaeng
dc.rightsPouze v rámci univerzityeng
dc.subjectKalman filteringeng
dc.subjectparameter estimationeng
dc.subjectrailway vehicleseng
dc.subjectvehicle dynamicseng
dc.subjectvertical track irregularitieseng
dc.subjectvertical vibrationseng
dc.subjectKalmanova filtracecze
dc.subjectodhad parametrůcze
dc.subjectkolejové vozidlocze
dc.subjectsvislé nerovnosti kolejecze
dc.subjectsvislé vibracecze
dc.titleA linear Kalman filtering scheme for estimation of secondary vertical suspension of railway vehicleseng
dc.title.alternativeLineární Kalmanova filtrace pro odhad svislé tuhosti sekundárního vypružení kolejových vozidelcze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
Vibro2016_Lata.pdf
Velikost:
1.05 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis: