Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový průzkum trhu vybraného produktu

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorRusiňáková, Diana
dc.date.accepted2016-06-02
dc.date.accessioned2016-06-09T12:31:55Z
dc.date.available2016-06-09T12:31:55Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-28
dc.description.abstractPráce se věnuje marketingovému průzkumu trhu produktu společnosti ElektroRádce.cz, s.r.o., která se zabývá projekcí a prodejem LED svítidel. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a charakterizuje teorii marketingu, kde jsou zmíněny základní pojmy a postupy, které jsou nezbytné k marketingovému průzkumu trhu. Druhá část, praktická, vychází z teorie, která je popsaná v části první. Závěr obsahuje shrnutí výsledků z praktické části a celkové zhodnocení tohoto průzkumu.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on marketing research for product of company ElektroRádce.cz, s.r.o., which deals with projection and selling LED lights. The thesis is divided into two major sections. The theoretical section explains the theory of marketing, where are described basic terms and procedures, which are necessary for marketing research. In the practical part, some methods from the theoretical part are applied. The conclusion summarizes all the results from the practical part and evaluates the outcomes.eng
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format55 s.
dc.format.extent1109663 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD34223
dc.identifier.stag28789
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/64296
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectprůzkum trhucze
dc.subjectproduktycze
dc.subjecttrhcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectproductseng
dc.subjectmarketeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku: Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingový průzkum trhu vybraného produktucze
dc.title.alternativeMarketing research for selected producteng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
RusinakovaD_MarketingovyPruzkum_KK_2016.pdf
Velikost:
1.06 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
vedouci-KantorovaK_MarketingovyPruzkum_DR_2016.pdf
Velikost:
149.58 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce