Publikace: Infrastruktura a vozidlo pro rychlou železniční dopravu
Článekopen accesspeer-reviewedpublished| dc.contributor.author | Sellner, Karel | |
| dc.date.accessioned | 2017-06-05T10:25:10Z | |
| dc.date.available | 2017-06-05T10:25:10Z | |
| dc.date.issued | 1995 | |
| dc.description.abstract | Jsou popsány dvě hlavni složky rozvoje rychlé železnični dopravy ve světovém měřítku, t.j. postup vývoje železničních trati pro vysoké rychlosti v jednotlivých zemích a vývoj hnacích vozidel pro osobní dopravu na těchto tratích včetně jejich základních charakteristik. Text je doplněn tabulkami s hlavními parametry železničních tratí pro vysoké rychlosti dle dohody AGC a přehledem technických údajů elektrických jednotek pro provoz na tratích pro vysoké rychlosti. | cze |
| dc.description.abstract-translated | Two aspects of development of the high speed railway transport in the world are mentioned i.e. progres of the high speed railway lines development in individual countries and the development of the traction stock for the passenger transport of these lines including their main characteristics. The text is completed with the tables illustrating the main parametres of high speed railway lines included in AGC agreement and with overview of technical parameters EMUs for the high speed railway lines operation. | eng |
| dc.description.abstract-translated | Man beschreibt hier zwei Hauptkomponenten der Entwicklung des schnellen Eisenbahnverkehrs im Weltmasstab, d.h. den Prozess der Entwicklung von Eisenbahnlinien für Höchstgeschwindigkeiten in einzelnen Ländern, und die Entwicklung der Eisenbahntriebfahrzeuge für den Personenverkehr auf diesen Eisenbahnstrecken, inclusive ihrer Grundcharakteristiken. Text erqänzen die Tabellen mit den Hauptparametern der Eisenbahnstrecken für Höchtsgeschwindikeiten laut der Vereinbahrung AGC, und die Übersicht von technischen Angaben der elektrischen Höchstgeschvindigkeitzüqe für den Verkehr auf den Eisenbahnstrecken für die Höchtsgeschwindikeiten. | ger |
| dc.format | p. 57-70 | |
| dc.identifier.isbn | 80-7194-032-1 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/67979 | |
| dc.language.iso | cze | cze |
| dc.peerreviewed | yes | |
| dc.publicationstatus | published | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.relation.ispartof | Scientific papers of the University od Pardubice. Series B, Jan Perner Transport Faculty. 1 (1995) | |
| dc.rights | open access | |
| dc.title | Infrastruktura a vozidlo pro rychlou železniční dopravu | cze |
| dc.title.alternative | Infrastructure and rail vehicle for the hihg speed railway lines operation | eng |
| dc.title.alternative | Infrastruktur und Fahrzeug für den schnellen Eisenbahnverkehr | ger |
| dc.type | Article | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 1 z 1
Načítá se...
- Název:
- SellnerK_InfrastrukturaVozidlo_1995.pdf
- Velikost:
- 6.49 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Article
Licence svazku
1 - 1 z 1
Načítá se...
- Název:
- license.txt
- Velikost:
- 1.71 KB
- Formát:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Popis: