Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Nabídková strategie podniku silniční dopravy

Diplomová práce
dc.contributor.advisorŠaradín, Pavel
dc.contributor.authorBílý, Petr
dc.date.accepted2003
dc.date.accessioned2007-09-30T11:45:44Z
dc.date.available2007-09-30T11:45:44Z
dc.date.issued2003
dc.description.abstractPráce pomocí marketingu a jeho nástrojů určuje postup, podle něhož lze stanovit nabídkovou strategii podniku silniční nákladní dopravy.cze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format78 s.cze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD12823
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/15253
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectsilniční dopravacze
dc.subjectnákladní dopravacze
dc.subjectdopravní službycze
dc.subjectpodnikycze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectstrategie podnikucze
dc.thesis.degree-disciplinedopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.titleNabídková strategie podniku silniční dopravycze
dc.title.alternativeSupply strategy of the road transportation enterprisescze
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory