Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Cenové diskriminace v ČR

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Frydrychová, Veronika

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato práce se v teoretické části zabývá způsobem vytváření cenové strategie, kdy blíže určuje jednotlivé kroky, na které by se firma měla zaměřit a pokračuje analýzou cenových diskriminací. Teoretická část je zakončena rozborem legislativy upravující cenovou diskriminaci. V praktické části této práce jsou uvedeny konkrétní příklady cenových diskriminací, jako diskriminace třetího stupně v oblasti věrnostních karet ve třech vybraných drogeriích a dále diskriminace druhé stupně a bundling, které jsou aplikovány na konkrétní podnik.

Popis

Klíčová slova

cenová strategie, stanovení ceny, cenová diskriminace, pricing strategy, determination of prices, price discrimination

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By