Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Organizace a řízení marketingu v dopravních společnostech

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Orembová, Jaroslava

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá výzkumem využití marketingu v dopravních společnostech. Práce obsahuje teoretickou část věnovanou dopravě jako službě, jejím vlastnostem a řízením organizace. Další část je věnována samotnému marketingovému výzkumu v dopravních společnostech pomocí marketingového dotazníku a zjištění, jak dopravní společnosti využívají marketingu ke své podnikatelské činnosti. V závěru diplomové práce je vyhodnocení výsledků provedeného marketingového průzkumu.

Popis

Klíčová slova

marketingový průzkum, dopravní společnosti, dopravní služby

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By