Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
A Simulation Study of Depot with Multiple Temperature Modes: Maximum Flow Estimation

Konferenční objektopen accesspeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorNedvědová, Mariecze
dc.contributor.authorPozdílková, Alenacze
dc.contributor.authorMarek, Jaroslavcze
dc.contributor.authorBažant, Michaelcze
dc.contributor.editorSteingartner, Williamcze
dc.contributor.editorKorečko, Štefancze
dc.contributor.editorSzakál, Anikócze
dc.date.accessioned2020-03-19T13:15:11Z
dc.date.available2020-03-19T13:15:11Z
dc.date.issued2019eng
dc.description.abstractThe aim of this paper is to make a truck loading simulation in a large area with several warehouses each with a given temperature mode of stored goods (frozen, refrigerated, and unrefrigerated goods). When loading goods in different temperature modes, time delays occur when trucks are crossing between ramps (ramps for various temperature modes are separated). The problem is that if the number of ramps is insufficient, queues may arise. The aim of the paper is to quantify the dependence of the loading time on the number of loaded pallets where we consider usually achievable loading area limits of trucks when planning multiple trips. We assume that customer order quantities are given by a Beta distribution. Knowledge of this density estimate allow us to assess the maximum flow through the depot. Arena software is used for the simulation.eng
dc.description.abstract-translatedCílem této práce je provést simulaci nakládky kamionu ve velkém depu s několika sklady, z nichž každý má různý teplotní režim skladovaného zboží (zmrazené, chlazené a nechlazené zboží). Při nakládání zboží v různých teplotních režimech dochází k časovým prodlevám, když kamiony přejíždí mezi rampami (rampy pro různé teplotní režimy jsou oddělené). Problém je v tom, že pokud je počet ramp nedostatečný, mohou nastat fronty. Cílem příspěvku je kvantifikovat závislost doby nakládky na počtu naložených palet, když při plánování vícenásobných jízd uvažujeme obvykle dosažitelné limity ložného prostoru nákladních vozidel. Předpokládáme, že množství objednávek zákazníků jsou modelované Beta distribucí. Znalost tohoto odhadu hustoty nám umožňuje zjistit maximální průtok přes sklad. Pro simulaci se používá software Arena.cze
dc.event2019 IEEE 15th International Scientific Conference on Informatics INFORMATICS 2019 (20.11.2019 - 22.11.2019, Poprad)eng
dc.formatp. 294-298eng
dc.identifier.isbn978-1-72813-178-8eng
dc.identifier.obd39883882eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/75111
dc.language.isoengeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.project.IDSGS_2019_021/Výzkum pokročilých metod modelování, simulace, řízení, databázových systémů a webových aplikacíeng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.publisherIEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers)eng
dc.relation.ispartof15th International Scientific Conference on Informatics INFORMATICS 2019 : proceedingseng
dc.rightsopen accesseng
dc.subjectdepoteng
dc.subjectflow of goodseng
dc.subjectminimizing queueseng
dc.subjectloading simulationeng
dc.subjectdepocze
dc.subjecttok zbožícze
dc.subjectminimalizace frontycze
dc.subjectsimulace nakládkycze
dc.titleA Simulation Study of Depot with Multiple Temperature Modes: Maximum Flow Estimationeng
dc.title.alternativeSimulační studie úložiště s více teplotními režimy: maximální odhad průtokucze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
PID6225501.pdf
Velikost:
781.25 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format