Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing a komunikace strategických záměrů v Pražské integrované dopravě

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Schödlbauer, Jan

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Předkládaná diplomová práce se zabývá zákaznickou komunikací a informováním cestujících Pražské integrované dopravy. Ve své první kapitole představuje Pražskou integrovanou dopravu jako systém veřejné dopravy včetně jeho subsystémů. Následuje popis soudobých trendů v marketingu integrované osobní dopravy a jeho nepostradatelné části v podobě tzv. pozitivní motivace. Po analýze současného stavu nastolené problematiky přichází na řadu kapitola návrhů zlepšení včetně konkrétního příkladu.

Popis

Klíčová slova

changes, costumers, Integrated Transport, Motivation, Communication, změny, zákazníci, Integrovaná doprava, Motivace, Komunikace

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By