Publikace: Marketing a komunikace strategických záměrů v Pražské integrované dopravě
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Schödlbauer, Jan
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předkládaná diplomová práce se zabývá zákaznickou komunikací a informováním cestujících Pražské integrované dopravy. Ve své první kapitole představuje Pražskou integrovanou dopravu jako systém veřejné dopravy včetně jeho subsystémů. Následuje popis soudobých trendů v marketingu integrované osobní dopravy a jeho nepostradatelné části v podobě tzv. pozitivní motivace. Po analýze současného stavu nastolené problematiky přichází na řadu kapitola návrhů zlepšení včetně konkrétního příkladu.
Popis
Klíčová slova
changes, costumers, Integrated Transport, Motivation, Communication, změny, zákazníci, Integrovaná doprava, Motivace, Komunikace