Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.
Digitální knihovnaUPCE

Publikace:
Marketingový mix vybraného podniku

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti AUTO IN s.r.o. První část bakalářské práce se věnuje teoretickým pojmům v oblasti marketingu, marketingového mixu a marketingové strategie. V druhé části práce je představen podnik, popsán jeho marketingový mix, marketingové prostředí. Závěr práce shrnuje, co je cílem práce a návrhy na doporučení

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingový mix služeb, marketingová strategie, SWOT analýza, PESTLE analýza, marketing, services marketing mix, marketing strategy, SWOT analysis, PESTLE analysis

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By