Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení kvality služeb uklízecí firmy Hušek

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Pechová, Simona

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Předmětem diplomové práce je rozbor některých marketingových nástrojů a metod v systému řízení kvality služeb v uklízecí firmě Pavel Hušek. Úvodní část vysvětluje teorii marketingu služeb, následuje popis systému managementu kvality a způsob měření kvality. Další část popisuje současnou situaci ve firmě Pavel Hušek a je zde nastíněna politika kvality a nástroje pro měření a zvýšení spokojenosti zákazníků. Hlavní část je věnována použití "indexu spokojenosti zákazníků". Cílem je určení vztahu spokojenosti a loajality zákazníků. V závěrečné kapitole jsou obsaženy návrhy na opatření ke zjištěným nedostatkům. Realizace uvedených doporučení by mohla pomoci zintenzívnit proces, jehož cílem je na základě kvalitně zjištěných informací zdokonalení služeb zákazníkům, stejně jako zlepšení image firmy Pavel Hušek.

Popis

Klíčová slova

marketing služeb, kvalita služeb, normy ISO, loajalita zákazníka, služby zákazníkům, Situační analýza, metody měření, dotazníkové šetření

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By