Publikace: Benchmarking v segmentu výdejních míst
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Přibyl, Ondřej
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na zvýšení kvality služeb v segmentu výdejních míst ve společnosti Zásilkovna s.r.o. První kapitola se zabývá charakteristikou benchmarkingu a e commerce. Základem práce je analýza stávajícího stavu výdejních míst společnosti Zásilkovna s.r.o. a porovnání s konkurencí. V závěrečné části jsou navržena možná zlepšení, která povedou ke zvýšení kvality poskytovaných služeb ve společnosti Zásilkovna s.r.o.
Popis
Klíčová slova
výdejní místa, benchmarking, e-komerce, Zásilkovna s.r.o., zásilka, distribution points, benchmarking, e-commerce, item